Spletni nakupovalni trendi v letu 2018

Objavljeno v ponedeljek, 26. november 2018 v kategoriji Infografike. Članek za 2 min branja • Piše:

Simon Herem

 

V Red Orbitu smo pripravili raziskavo o vedenju uporabnikov v slovenskih spletnih trgovinah. Zanimalo nas je, kako se je vedenje potrošnikov v spletnih trgovinah spremenilo in kakšni so trendi. Raziskavo smo opravili na podlagi 12.858.176 sej, ki so bile zabeležene od 1. oktobra 2017 do 30. septembra 2018. 

Kateri so najpomembnejši izsledki, ki jih morate upoštevati?

 

  • Naša raziskava je pokazala, da oglaševanje prek kanala Google Display obisk zviša tudi za 65,1 %. Podjetja vedno več vlagajo v prikazno oglaševanje z namenom gradnje prepoznavnosti blagovne znamke, v nekaterih primerih pa s tem kanalom nadomestijo tudi izgubo televizijskega občinstva.

  • Za zvišanje organskega obiska je nadvse pomembna kakovost vsebine. Njen vpliv se kaže v 29,8-odstotni rasti organskega obiska, medtem ko obisk prek plačljivih oglasov na iskalniku zaradi višje cene na klik pada za 5,7 odstotka (razliko v ceni na klik smo preračunali pri 19,1-odstotnem povečanju).
  • Še bolj se posvetite personaliziranemu komuniciranju po e-pošti, saj s tem lahko obisk povišate kar za 45,4 %!

Ali uporabniki konvertirajo na mobilnih napravah?

 

Analiza slovenskih spletnih trgovin je pokazala, da se je število sej na mobilnih napravah povišalo za 42,2 %, seje na namiznih napravah pa so se povečale zgolj za 5,4 %. Sicer so namizne naprave še vedno številka ena, kar zadeva stopnjo konverzije (0,8 %), a 12,5-odstotna rast stopnje konverzije na mobilnih napravah kaže, da se ta trend lahko kaj kmalu obrne.

Da ne boste zamudili priložnosti za rast, poskrbite, da bo vaša spletna trgovina prilagojena mobilnim napravam in uporabniku prijazna.

Ali mi Black Friday prinaša dodano vrednost?

 

Rezultat popustov Black Friday je res veliko število transakcij – teh je tudi do 4-krat več kot na povprečen dan! Da bi dosegli še boljšo stopnjo konverzije, poskrbite za to že precej prej – uporabniki namreč nekaj dni pred nakupom brskajo po vaši strani, da že vnaprej vedo, kaj kupiti.

Ne pozabite na remarketing, ki je odličen način, da dosežete svoje potencialne kupce.

Še vedno tukaj?
Vprašanje? Zapišite ga v komentar spodaj, pa ga skupaj predebatiramo.

En odziv na “Spletni nakupovalni trendi v letu 2018”

Dodaj odgovor