Spletni trgovec leta 2015: Kaj se lahko naučimo od sodobnega spletnega potrošnika? Znano bo 24. 11. 2015!

Objavljeno v petek, 13. november 2015 v kategoriji Konference. Članek za 3 min branja • Piše:

Špela Golčer

V svetu spletnega nakupovanja se odvija neverjetna dinamika. Nakupovalne navade današnjega potrošnika so povsem drugačne kot pred nekaj leti in se spreminjajo v smeri vse bolj informiranih nakupov. To pomembno vpliva na poslovne procese in pristope, ki jih morajo znati trgovci tako na spletu kot v tradicionalnih kanalih prodaje ustrezno prilagoditi. Kako slovenski spletni potrošniki razmišljajo med nakupnim procesom in kaj jih motivira k nakupu? Glava sodobnega potrošnika je zagotovo mesto, kjer se dogajajo najpomembnejše spremembe in posledično kraj, kamor hoče imeti vpogled vsak trgovec.

Ta izziv rešuje Spletni trgovec leta (STL), najpomembnejši projekt za pospeševanje razvoja spletne trgovine v Sloveniji, ki letos poteka že četrto leto zapored v organizaciji podjetja Ceneje d.o.o., ki upravlja vodilni slovenski portal za primerjalno nakupovanje ceneje.si. V okviru STL slovenske spletne trgovine dobijo vpogled v iskreno mnenje svojih kupcev, prejmejo tehnično analizo svoje trgovine in s tem možnost za izboljšanje poslovanja, obenem pa se potegujejo za naziv »spletnega trgovca leta« v svoji kategoriji. Eden izmed partnerjev projekta Spletni trgovec leta je Red Orbit, ki pripravlja poglobljeno SEO analizo prijavljenih spletnih trgovin.

Letos bo STL2015 potekal pod okriljem blagovne znamke sMind – shopper’s mind, ki ponuja vpogled v trende in dinamiko nakupnega procesa ter v ozadje vedenja sodobnih potrošnikov. Nagrade spletnim trgovcem bodo podeljene na konferenci o spletnem nakupovanju sMind 24. 11. 2015 na Ljubljanskem gradu.

Dve možnosti za sodelovanje v projektu STL – preverite, katera je prava za vas!

  1. Prijavite se s svojo spletno trgovino, ker:
  • boste izvedeli, kaj si vaši kupci resnično mislijo o vas
  • boste prejeli analizo spletne trgovine in s tem možnost za izboljšanje poslovanja
  • lahko dobite značko »Zanesljiv trgovec«, ki potrjuje izpolnjevanje kriterijev zanesljivosti in varnosti storitev
  • se boste potegovali za naziv spletnega trgovca leta

PRIJAVITE SVOJO SPLETNO TRGOVINO IN ŠE IZBOLJŠAJTE PRODAJNE REZULTATE >>

  1. Udeležite se konference o spletnem nakupovanju sMind 24. 11. 2015 na Ljubljanskem gradu, ker boste izvedeli:
  • Komu na spletu lahko zaupate?
  • Katere so strategije in taktike za bolj preudarno nakupovanje prek spleta?
  • Kateri so najboljši slovenski spletni trgovci v različnih kategorijah?
  • Kateri so najnovejši trendi v svetu spletnega nakupovanja?

S KODO REDORBIT15 IZKORISTITE 15% POPUST ZA PRIJAVO NA KONFERENCO >>

Kdo bo z nami na sMind konferenci?

Prvič v Sloveniji se bo predstavil Stefan Jørgensen, direktor izjemno uspešnega globalnega start-upa Itembase.com, ki deluje na področju e-commerca in podpornih storitev. Podal bo napotke, kako osvojiti svet spletne prodaje.

Peter Mesarec, naš vodja oddelka za optimizacijo spletnih strani že pregleduje trende spletnih trgovin v letu 2016 in analizira največje težave slovenskih spletnih trgovin. O vsem tem bo govoril v svojem predavanju. Peter pravi da se že veseli, da se srečamo.

Damir Hozdić (Mastercard) bo nakazal, kako se spreminjajo transakcije, kako to vpliva na plačilno izkušnjo ter kako lahko trgovci izkoristijo te trende v fazi pred, med in po nakupu.

Boštjan Pernek (Pošta Slovenije) bo govoril o zanesljivih dostavnih sistemih, obenem pa bo na voljo za številna praktična vprašanja in dileme, ki »tiščijo« trgovce.

Marko Čadež (Fareboom) bo razkril marketinške recepte za uspeh v spletni prodaji. Kaj deluje in kaj ne? Kdo zapravlja vaš denar?

Mitja Pirc (Pristop poslovno svetovanje) bo odgovoril na vprašanje, kakšne so prave cenovne strategije in taktike za uspešno poslovanje.

Iz česa se lahko bolje učimo kot iz primerov najboljših praks? Na konferenci sMind boste med drugim spoznali, kako uspešno voditi 17 spletnih trgovin – Elvis Kenik, Niceshops.

O tem, kako lahko trgovci dosežejo kredibilnost na ravni EU in kje so rešitve za povečanje zaupanja kupcev v spletno nakupovanje, bo govoril generalni sekretar organizacije EMOTA, Maurits Bruggink.

Več o programu >>

Še vedno tukaj?
Vprašanje? Zapišite ga v komentar spodaj, pa ga skupaj predebatiramo.

Dodaj odgovor