Veliki svet Facebook aplikacij

Objavljeno v četrtek, 4. april 2013 v kategoriji Social media marketing. Članek za 1 min branja • Piše:


Ko je Facebook v letu 2007 lansiral platformo za aplikacije, jo je marketinški svet sprejel z velikim navdušenjem. Sprožil se je pravi plaz različnih aplikacij, ki smo jih lahko uporabljali v marketinške namene. Danes se plaz malce ustavlja, vendar je Facebook storitev razvijal in nadgrajeval in prišli smo do stabilne platforme, na kateri se lahko ustvarijo enostavne in tudi zelo zahtevne aplikacije ter igre, kot je npr. FarmVille podjetja Zynga. Predvsem gre za osnovo, ki nam omogoča integracijo aplikacije s spletno stranjo. Takšnih aplikacij je bilo leta 2012 v svetovnem merilu devet milijonov – sedaj verjetno že blizu desetim.

Kakšne aplikacije poznamo?

V grobem smo do sedaj ločili med aplikacijami, do katerih dostopamo preko Facebook strani (canvas app), in aplikacijami, do katerih dostopamo preko spletne strani (web app). Danes lahko dodamo še Facebook aplikacije, do katerih dostopamo preko pametnih mobilnih telefonov in tablic (mobile app). Aplikacije, prilagojene mobilnim telefonom, so trenutno »vroča roba«, saj na celotnem zahodnem trgu vlada velik trend mobilnega marketinga.

V Sloveniji prevladujejo Facebook aplikacije v obliki nagradnih iger ali enostavnih predstavitvenih strani. Tudi domača podjetja njihovo funkcijo dobro izkoriščajo, tista, ki si lahko privoščijo, pa delajo tudi večje in kompleksnejše aplikacije.

V priloženi infografiki si lahko pogledate nekaj podatkov, vezanih na aplikacije iz lanskega leta. Med njimi sta zanimiva količina dnevno naloženih aplikacij in število delovnih mest, ki so jih le-te posredno ustvarile. Zato lahko mirno trdimo, da so Facebook aplikacije v velikem digitalnem svetu resnično ustvarile pravo malo industrijo.

Še vedno tukaj?
Vprašanje? Zapišite ga v komentar spodaj, pa ga skupaj predebatiramo.

Dodaj odgovor