Z Google AdWords do še več zadovoljnih turistov

Objavljeno v ponedeljek, 2. julij 2012 v kategoriji Konference. Članek za 2 min branja • Piše:


Poletje je tisti letni čas, ko ljudje najbolj množično hodimo na dopust, da napolnimo svoje baterije in damo možgane za nekaj časa »na off«. In če smo včasih počitniško destinacijo in namestitev poiskali večinoma s pomočjo turističnih agencij, pa je danes le-te krepko prehitel internet s svojimi neštetimi možnostmi oglaševanja in posledično lažjo in hitrejšo dostopnostjo informacij za dopustnike in turiste.

Še vedno pa se veliko ponudnikov turističnih storitev srečuje z enako težavo – kako zapolniti prazne kapacitete in privabiti čim več turistov? Internet in njegove možnosti ter Google s svojimi orodji so za marsikoga še vedno neznanka. Zato smo Red Orbitovci svoje moči združili z največjim svetovnim iskalnikom Googlom in skupaj organizirali prvo brezplačno Google AdWords delavnico v Sloveniji z zgovornim naslovom Zapolnimo kapacitete.

Zbrani strokovnjaki so udeležencem delavnice razkrili skrivnosti oglaševanja na Googlu ter odgovorili na vprašanja, kot so: kaj je Google AdWords oglaševanje in kako deluje, kako zapolniti prazne kapacitete, kako povečati število rezervacij, kako spisati dober in privlačen tekstovni oglas, kako izboljšati rezultate vašega oglaševanje in pridobiti še več potencialnih gostov ter mnoga druga. Začetnikom so pomagali ustvariti svoj prvi Google AdWords račun, tistim, ki pa so bili s takšnim načinom oglaševanja že nekoliko seznanjeni, pa so pomoč ponudili pri kompleksnejših težavah in poglobljenih vprašanjih.

Delavnica je zaradi velikega zanimanja potekala v dveh terminih, in sicer 27. 6. na Pokljuki ter 28. 6. v Ljubljani. Kot prva sta uvod v oglaševanje s pomočjo Google AdWords programa naredila Živa Čižman in David Rožac, Google Adwords stratega, ki skrbita za slovenski trg, o metriki in dobrih praksah je predaval Andraž Štalec, strokovnjak za digitalni marketing, vrhunec programa pa je bila nedvomno okrogla miza, ki sta jo vodila Darko Dujič, direktor razvoja pri Google Slovenija, in Andraž Štalec, na kateri so se zvrstili zanimivi sogovorniki, ki so udeležencem razkrili njihove izkušnje in zagate z Google AdWords oglaševanjem. Na vročih stolih smo gostili go. Ano Praprotnik, direktorico marketinga pri Sava hotels & resorts, g. Anžeta Čokla, direktorja Bohinj Park EKO Hotela, g. Jana Oršiča, predstavnika kongresnega urada Turizem Ljubljana, in pa g. Jureta Kumljanca, vodjo spletnega marketinga pri Life Class Hotels & Spa. Delavnico smo zaključili s konkretno nalogo – ustvarjanjem lastnega Google AdWords računa in individualnim svetovanjem vsem, ki s pomočjo Googla že oglašujejo.

Utrinke z obeh delavnic si lahko pogledate v fotogaleriji spodaj.

Še vedno tukaj?
Vprašanje? Zapišite ga v komentar spodaj, pa ga skupaj predebatiramo.

Dodaj odgovor