Z remarketingom do novih kupcev

Objavljeno v sreda, 25. julij 2012 v kategoriji Digitalni marketing. Članek za 2 min branja • Piše:

Red Orbit

Konkurenca na spletu postaja vse večja, uspeli bodo le najbolj domiselni in drzni marketinški geniji. Strateški koncepti spletnega oglaševanja so iz leta v leto bolj dodelani in sofisticirani. Želja vsakega lastnika spletne strani ali spletne trgovine je rast obiska in prodaje. Se sprašujete, katera je tista skrivna formula, ki vam lahko poveča obisk in prodajo preko spletne strani? Magična beseda, ki vam ponuja vse to, je remarketing v sklopu prikaznega oglaševanja v Google AdWordsu.

6 ključnih prednosti remarketinga

1. Identifikacija specifičnih uporabnikov na vaši spletni strani, ki so začeli, a niso dokončali registracije, nakupa ali ogleda določene podstrani. Vse, kar morate storiti, je namestitev koščka kode na podstran, ki predstavlja nedokončano dejanje. Za vse spletne obiskovalce v tej skupini potem pripravite personalizirano oglasno sporočilo, ki jih spremlja preko celotnega spleta.

2. Remarketing deluje večkrat dnevno, s čimer se občutno poveča verjetnost, da povečate tudi obisk in prodajo spletne strani.

3. Remarketing je cenovno privlačen − Google AdWords vam namreč ponuja različne oblike plačila remerketinga, tako da boste z lahkoto dosegli vaš pričakovan ROI (Return of Investment/povrnitev investicije).

4. Z različnim segmentiranjem obiskovalcev spletne strani lahko iztisnete maksimum, ki ga ponuja remarketing.

5. Preprosta priprava personaliziranih oglasnih sporočil − za vsak definiran segment uporabnikov lahko pripravite svojo unikatno kreativno zasnovo oglasnih sporočil.

6. Proste roke pri izbiri spletnih mest, na katerih naj se prikazujejo »remarketing« oglasi. Če ugotovite, da določeno spletno mesto ne deluje, ga lahko preprosto odstranite ali nadomestite z drugim.Izkoristite možnost remarketinga in stopite korak pred konkurenco. Vsem, ki bi želeli osebno svetovanje za učinkovito uporabo remarketinga, smo na voljo preko kontaktnega obrazca ali direktnega klica na: (0)590 75 680.

Še vedno tukaj?
Vprašanje? Zapišite ga v komentar spodaj, pa ga skupaj predebatiramo.

En odziv na “Z remarketingom do novih kupcev”

  1. Dodajanje delčka kode je ena izmed možnosti. Še enostavnejša je da samo adwordsu pokažete URL katerega naj spremlja.
    Na ta način se izognete še EU zakonu o prepovedi cookiev.

    Drugače pa ja. Osebno sem z remarketingom povečal CTR za 400%. 

Dodaj odgovor