09. 11. 15

InOrbit15: Simon Belak – Odkrivanje segmentov iz podatkov

Segmentacija je ključna za učinkovito nagovarjanje in konvertiranje potancialnih strank. Simon Belak, vodja analitike pri GoOptiju in transmedijski urednik pri kritičnem časopisu Tribuna, je razkril, kako odkrivati segmente iz podatkov. 

Po njegovih besedah je povsem neupravičeno, da je segmentacija povečini statična in narejena na slepo, neupoštevajoč podatke. V predavanju je predstavil aletrnativo: analitično delno avtomatično odkrivanje segmentov iz podatkov.

Na konkretnih primerih je pokazal, kako preslikati podatke o interakcijah s strankami (obisk strani kot pokazatelji interesov, odgovori na ankete, vzorci premikanja po straneh, odpiranje emailov…) v model strank in nadaljeval z razdelitvijo v segmente. Simon je za konec izpostavil najpogostejše pasti in drobne trike za primere, ko imamo malo podatkov, ali so le-ti nejasni.

Prezentacijo si lahko ogledate spodaj.

Več člankov

Razširite svoje znanje

Ste pripravljeni na še več digitalnega znanja? Razširite svoje razumevanje digitalnega marketinga s svežimi vpogledi, strategijami in najboljšimi praksami. Odkrijte sorodne članke, prebrskajte nove ideje in praktične trike, ki vam bodo pomagali doseči še boljše rezultate.

Kontakt

Pogovorimo se o vaših projektih

Pri nas smo veseli vsakega obiska. Če potrebujete našo pomoč ali nasvet, ste še posebej dobrodošli. Stopite v stik z nami za prijeten klepet ob kavi. Ob tej priložnosti se lahko pogovorimo o možnostih sodelovanja in vaših potrebah.