Dobre zgodbe prodajajo. Povejte svojo s pomočjo Facebook Carousel Ads.

Objavljeno v torek, 9. februar 2016 v kategoriji Facebook oglaševanje. Članek za 3 min branja • Piše:

Špela Golčer

Facebook je oglase v obliki vrtiljaka oziroma Carousel Ads predstavil že julija 2014 (Multi product ads), širše dostopni oziroma na voljo vsem Facebook oglaševalcem pa so postali v začetku leta 2015.

Po podatkih Facebookove raziskave* imajo Carousel Ads od 30 do 50 % nižjo ceno na konverzijo (CPA) in od 20 do 30 % nižjo ceno na klik (CPC) kot oglasi z eno samo fotografijo.

(*Facebook je raziskavo opravil na 9.000 oglasnih skupinah, znotraj katerih je primerjal oglase z eno samo fotografijo in oglase v obliki vrtiljaka.)

 

Kako izgledajo Carousel Ads?

1_fbc2

 

Vrtiljak oglasov ali Carousel Ads je kombinacija do 10 fotografij in/ali videov ter tekstov znotraj enega krovnega oglasa. Poljubna kombinacija fotografij in tekstov omogoča veliko mero kreativnosti in s tem nešteto možnosti, da uporabnike opozorite nase, predstavite svoje produkte in jih prepričate, da obiščejo vašo spletno stran.

Čeprav oglasna oblika Carousel Ads prikazuje le 5 oglasov hkrati, vam omogoča, da jih naložite do 10 vseh skupaj. Facebook bo na podlagi CTR-ja vseh naloženih oglasov izbral 5 najboljših, ki jih bo prikazoval uporabnikom.

Pri postavljanju oglasov bodite pozorni na tehnične in oblikovne specifikacije, ki jih je treba upoštevati pri oglaševanju na Facebooku.

 

Izkoristite vse opcije, ki vam jih ponuja ta oglasna oblika

Na prvo mesto postavite najboljšo fotografijo. Ne veste, katera je najboljša? Obkljukajte opcijo creative optimisation, s pomočjo katere bo Facebook sam optimiziral in na prvo mesto postavil oglas, ki bo imel višji CTR. Pri oglasih na desni strani ta opcija ni na voljo,  zato se bosta tam vedno prikazovali prvi dve sliki oglasa.

Če s Carousel Ads prikazujete zgodbo (se pravi, da se zgodba nadaljuje čez celotno galerijo oglasa) priporočamo, da opcijo creative optimisation izklopite, saj boste želeli, da se oglasi prikazujejo v točno takem vrstnem redu, kot ste ga izbrali.

 

2_fb_c_ads

 

Vsakemu oglasu znotraj celotnega vrtiljaka lahko dodate naslov in opis, povezavo do želene pristajalne strani, fotografijo ali video in izberete enega izmed standardnih CTA gumbov, ki so na voljo pri Facebook oglaševanju.

 

S pomočjo Carousel Ads pokrijte celoten odločevalski proces uporabnika

 

3_cdj

 

Večina podjetij to obliko Facebook oglasov uporablja za predstavitev svojih produktov. Z malo domišljije pa lahko z njimi zgradite zavedanje o znamki (see), pokažete svoje najboljše produkte (think) in kupce pripeljete do zadnjega koraka v nakupnem procesu (do).

 

1. Vzbudite pozornost

Poskrbite, da bodo uporabniki drsali med oglasi. Naj bo vaš vrtiljak oglasov tako vznemirljiv, da se bo uporabnik pripravljen nanj usesti in popeljati skozi galerijo fotografij. Ustvarite zgodbo o blagovni znamki, ki se bo nadaljevala skozi celotno galerijo vašega oglasa.

2. Vzpodbudite razmišljanje o vaših produktih

V posameznem oglasu predstavite kategorije vaših produktov in v njih izpostavite najbolje prodajane produkte. Isti produkt pokažite z več zornih kotov ali celo v videu, da si ga uporabniki lahko bolje predstavljajo. Z oglasom pokažite različne načine uporabe vaših produktov.

3. Pripeljite uporabnika h konverziji

Carousel Ads uporabite za retargetiranje uporabnikov, ki ste jim prej pokazali video oglas, s katerim ste zgradili zavedanje o vaši blagovni znamki. Uporabnikom, ki so že slišali za vašo blagovno znamko, lahko sedaj s pomočjo Carousel Ads pokažete vaše produkte. Uporabnikom, ki so že bili na vaši strani, s pomočjo Carousel Ads pokažite novo ponudbo v vaši spletni trgovini.

 

To je bil uvod v oglaševanje s pomočjo Carousel Ads. Več o praktični uporabi in naših izkušnjah s to obliko Facebook oglasov bo v naslednjem zapisu na blogu predstavil Luka.

Še vedno tukaj?
Vprašanje? Zapišite ga v komentar spodaj, pa ga skupaj predebatiramo.

Dodaj odgovor