Kako v 4 korakih navdušiti na Instagramu?

Objavljeno v ponedeljek, 13. februar 2017 v kategoriji Facebook. Članek za 4 min branja • Piše:

Anja Rus

Ste vedeli, da je navdih najmočnejša spodbuda, ki lahko rezultira v nakupu?

Zagotovo si tudi vi želite povečati prodajo svojih izdelkov oziroma storitev. Da bi to dosegli, pa morate najprej povečati prepoznavnost svoje blagovne znamke. Eden od učinkovitih načinov, da jo predstavite širši ciljni skupini, je z oglasi na Instagramu.

Instagram je največje socialno omrežje, namenjeno izključno vizualnim vsebinam, kjer več kot 250.000 Slovenk in Slovencev (56 : 46) redno deli pomembne trenutke iz svojih življenj, išče navdih za svoje naslednje nakupe in odkriva nove izdelke s pomočjo prisotnih blagovnih znamk.

Slika 1 - MK

Michael Kors je prvo podjetje, ki je pričelo z oglaševanjem na Instagramu. Njihova prva dva oglasa sta rezultirala v kar 370-odstotnem povečanju sledilcev na tem družbenem omrežju

Instagram se od Facebooka in ostalih socialnih omrežij razlikuje po tem, da predstavlja odlično orodje za doseganje skupine potrošnikov, imenovane milenijci, saj je kar 90 % uporabnikov mlajših od 35 let. Če so vaši izdelki namenjeni omenjeni generaciji kupcev, je torej skrajni čas, da začnete oglaševati na Instagramu.

Še bolj pomembno pa je, da so uporabniki na Instagramu kar do 120-krat bolj pripravljeni na interakcije z blagovnimi znamkami kot na katerem koli drugem socialnem omrežju ali kanalu, vključno z e-pošto, napotitelji in ostalim plačanim prometom. Uporabniki, ki prek Instagrama obiščejo spletno stran blagovne znamke, ostanejo tam v povprečju dobre tri minute, kar je zelo dober rezultat.

Če ste že kdaj videli, kako deluje Instagram, veste, da gre za socialno omrežje s poudarkom na videzu in estetiki. Fotografije in videi so privlačni in delujejo kot umetniška dela, čeprav njihovi avtorji običajno niso ravno profesionalni fotografi. In prav to je čar Instagrama – vsak lahko ustvari svojo mojstrovino, ki bo pritegnila pozornost in si prislužila »like«!

Z malo prakse in enostavnimi triki za obdelavo fotografij lahko tudi vi ustvarite oglase, ki bodo navdušili vaše bodoče kupce.   

Zakaj oglaševati na Instagramu?

 

  • Uporabniki na Instagramu so v primerjavi z uporabniki na Facebooku 58-krat in z uporabniki na Twitterju 120-krat bolj pripravljeni na interakcijo z blagovnimi znamkami.
  • Oglasi imajo 2,8-krat višjo stopnjo priklica kot na drugih socialnih omrežjih.
  • Manjša konkurenca oglaševalcev.
  • Številne natančne možnosti ciljanja.
  • Drugo največje socialno omrežje v Sloveniji po številu uporabnikov.

 

Slika 2

 

Kako oglaševati na Instagramu?

 

Da se boste Instagram oglaševanja lotili pravilno, predvsem pa, da bo prineslo želene rezultate, je spodaj kratek vodič, ki vas v 4 korakih vodi do vaših prvih oglasov na Instagramu.

Kako oglaševati na Instagramu?

  1. Pripravite strategijo in določite cilje oglaševanja.
  2. Ustvarite svojo Facebook stran.
  3. Proučite podatke o svojih strankah.
  4. Promovirajte svoje storitve in podjetje prek oglasov na Instagramu

    1. Pripravite strategijo in določite cilje oglaševanja.

Za začetek odgovorite na naslednja vprašanja:

  • Kaj želite z oglasi na Instagramu doseči? (npr.: dvig prodaje, zavedanje o blagovni znamki, predstavitev novega izdelka)
  • Katere uporabnike boste nagovarjali?
  • Kdaj želite doseči zastavljene cilje?

To bo zadostovalo za začetek priprave strategije oglaševanja, ki naj temelji na merljivih postavkah. Le tako boste namreč lahko spremljali in optimizirali oglase, predvsem pa jih ovrednotili z vidika uspešnosti doseganja ciljev.

2. Ustvarite svojo Facebook stran.

 

Da, prav ste prebrali. Za oglaševanje na Instagramu potrebujete Facebook stran. Ta je namreč pogoj, da si lahko ustvarite oglasni račun, prek katerega lahko nato oglašujete tako na Facebooku, kot tudi Instagramu. Za ustvarjanje organskih (neplačanih) objav pa morate ustvariti profil na Instagramu, kar storite znotraj brezplačne mobilne aplikacije Instagram.

3. Proučite podatke o svojih strankah.

 

Da boste z oglasi dosegli svojo ciljno skupino in jo nagovorili na pravi način, morate o njej vedeti čim več. Za demografske in lokacijske podatke ter statistike o odzivih vaših oboževalcev uporabite orodje Facebook Insights, kmalu pa bodo enaki podatki na voljo tudi za uporabnike na Instagramu (Instagram Insights). Zelo veliko uporabnih informacij o svojih potencialnih in obstoječih strankah pa lahko izveste tudi s pomočjo orodja Google Analytics, ki omogoča zelo natančen in poglobljen vpogled v značilnosti obiskovalcev vaše spletne strani.

Da boste oglase prikazovali pravim uporabnikom, se vprašajte:

  • Kateri starostni skupini pripadajo vaši kupci?
  • So vaši kupci izključno ženske oziroma moški?
  • Od kod prihajajo? Ali so vaši izdelki na voljo po celi Sloveniji ali le v določenih mestih?
  • Kakšni so njihovi interesi? Kaj običajno počnejo na spletu?

 

4. Promovirajte svoje storitve in podjetje prek oglasov na Instagramu.

 

Zdaj, ko veste, kaj želite z oglasi na Instagramu doseči in komu so namenjeni, se morate vprašati še, kako boste to dosegli. Oglasi na Instagramu, ki naj bodo pripravljeni v skladu z želeno nakupno fazo ciljne skupine, sicer omogočajo naslednje cilje:

  • obisk spletne strani,
  • spodbujanje konverzij na spletni strani,
  • ogled videa,
  • spodbujanje namestitev ali uporabe mobilne aplikacije,
  • dvig prepoznavnosti blagovne znamke ter
  • predstavitev lokacije trgovine oz. podjetja z navodili za pot.

Svoje izdelke oz. blagovno znamko lahko predstavite s pomočjo klasičnih slikovnih oglasov (one image), vrtiljaka (carousel) in videev z maksimalno dolžino 60 sekund. Kot je za Instagram značilno, naj bodo tudi oglasi estetsko dovršeni, pri čemer se držite načela »manj je več«, v komunikaciji pa bodite »kratki, a sladki«. 😉 Uporabljajte #hashtage. Predvsem pa bodite edinstveni in ustvarjalni.

Slika 3

 

 

Še vedno tukaj?
Vprašanje? Zapišite ga v komentar spodaj, pa ga skupaj predebatiramo.

3 odzivi na “Kako v 4 korakih navdušiti na Instagramu?”

  1. Sama sem zelo skeptična do učinkovitosti oglaševanja na Instagramu. Bi se mogoče lahko izvedelo kakšno stopnjo konverzije v povprečju dosegate?

    • Sara, hvala za vprašanje. Žal ne morem biti konkretna, saj nikoli nismo oglaševali izključno le na Instagramu, temveč IG uporabljamo kot eno izmed številnih umestitev, ki so na voljo pri oglaševanju na Facebooku. V tem primeru dosegamo precej visoke stopnje konverzije, saj FB v danem trenutku poišče najbolj ugodno umestitev in s tem maksimizira učinkovitost oglasov. Vsekakor bi svetovala, da v svojih prihodnjih kampanjah (v kolikor uporabljate avtomatsko določanje ponudb na ceno na klik) Instagrama kot umestitve ne izključite.

Dodaj odgovor