Social Media Marketing – Pravila igre, ki jih ne smete izpustiti

Objavljeno v petek, 29. januar 2010 v kategoriji Engagement marketing. Članek za 1 min branja • Piše:

Boštjan Hozjan

Kot sem obljubil včeraj na predavanju (41. Marketinški fokus), objavljam prezentacijo z dodatnim slidom, ki opisuje “nefinančne” parametre, ki jih lahko v SMM merimo.

Aja, kako je bilo na predavanju? Zvedeli smo marsikaj novega, med drugim tudi to, da bodo klasične oblike oglaševanja še dolgo ostale, da se zelo hitro spreminja tehnologija (kar ne sme vplivati na vsebino) in predvsem to, da za vsakim projektom, za vsako akcijo stoji ekipa.

V glavnem, bilo je fajn 😉

Social Media Marketing – Pravila igre, ki jih ne smete izpustiti

View more presentations from redorbit.

Še vedno tukaj?
Vprašanje? Zapišite ga v komentar spodaj, pa ga skupaj predebatiramo.

Dodaj odgovor