Kaj lahko za svojo znamko storite v #ostanidoma obdobju?

Objavljeno v ponedeljek, 6. aprila 2020 v kategoriji goDigital. Članek za 5 min branja • Piše:

Tjaša Skubic

Podjetja so se v zadnjem obdobju izolacije znašla v prav nenavadnem položaju. Odvisno od načina poslovanja ter storitev ali produktov, ki jih ponujate, se lahko nekateri na nastalo situacijo prilagodite v večji meri kot drugi. Kozmetični salon, lokalna kavarna ali fitnes, z vsemi sprejetimi ukrepi, pač nimajo enakih možnosti za nadaljevanje nemotenega poslovanja kot npr. kakšen od spletnih trgovcev, ki kupljene izdelke dostavlja na dom.

Vsem pa je skupno eno – če s svojimi strankami ne morete komunicirati neposredno, lahko z njimi še vedno ohranjate stike z raznovrstnimi aktivnostmi preko družabnih omrežij. Pomembno je, da stika z njimi ne prekinete ter tako poskrbite, da ostanejo z vami tudi po koncu tega obdobja.

V tokratnem blogu vam predstavljam ideje za aktivnosti, ki se jih lahko tudi sami lotite na svojih družabnih omrežjih ter pregled aktivnosti nekaterih slovenskih in tujih podjetij, ki so se s svojim udejstvovanjem na družabnih omrežjih na svoj kreativen način že odzvala na nastalo situacijo in s tem pozicinoriala svoje znamke kot družbeno koristne, odgovorne ter hkrati pripomogla tudi k njihovi prepoznavnosti.

Konec koncev – tudi tega obdobja bo enkrat konec (upajmo, da čim prej) in takrat se bomo tudi potrošniki raje odločili za nakup izdelka ali storitve pri podjetju, ki je v tem času pokazalo družbeno odgovornost in z nami ves čas ohranjalo stike.

Preverite, kako lahko (če tega še niste storili) tudi sami izkoristite čas, preživet za štirimi stenami, in določite aktivnosti, s katerimi lahko svojim dosedanjim in potencialnim strankam pokažete, da se tudi vaše podjetje odziva na aktualno dogajanje. Pa poglejmo, kako.

Ponudite zabavne vsebine za preživljanje prostega časa

Ker ima velik del prebivalstva naenkrat na voljo obilico časa, in ker so časi hkrati negotovi, je še toliko bolj pomembno, da ta čas preživimo v kar se da v pozitivnem vzdušju. Zakaj ne bi svojim sledilcem na družabnih omrežjih ponudili nekaj zabavnih vsebin?

Verjetno ste opazili, da se je veliko fitnes centrov v zadnjem času odločilo, da s sledilci delijo posnetke vadb, ki jih lahko opravljajo doma. Niso pa le fitnesi tisti, ki lahko ponudijo ideje za aktivno preživljanje prostega časa.

Pri Petrolu so se npr. odločili, da preko Linkedin profila akcijo “Sprejmeš izziv” delijo s celotno Slovenijo. Na dnevni ravni z občinstvom delijo male izzive, s katerimi spodbujajo posvečanje drug drugemu ter poudarjajo, kaj je v življenju zares pomembno.

Tudi vi lahko ponudite zabavne vsebine svojim sledilcem. To lahko storite zelo preprosto, že npr. samo z zapisovanjem bloga. Ravno tega so se lotili pri ljubljanskem bistroju Kucha, kjer na Facebook profilu redno objavljajo zapise iz “karantenskega dnevnika”, kot so ga sami poimenovali. Kako se podjetje sooča s položajem ter kakšne rešitve iščejo, je v tem času vsekakor zanimivo čtivo.

S sledilci lahko delite tudi razne nasvete, ki jim bodo v tem obdobju zagotovo prišli prav (verjetno so vaša omrežja polna novih idej za kuhanje). Vsebine so lahko vsestranske – bodite kreativni.

Google se je na Linkedinu tega lotil z deljenjem nasvetov, kako postati bolj produktivni pri delu od doma.

Hofer pa je na svojem Instagram profilu s sledilci delil ideje za branje.

Pokažite, kako lahko pomagate

Številna podjetja so v tem času priskočila na pomoč na najrazličnejše načine: s finančno pomočjo, darovanjem zaščitne opreme, pomočjo socialno ogroženim skupinam, s pomočjo pri razvoju nujno potrebne medicinske opreme itd.

Vsa ta dejanja imajo dober pomen že sama po sebi. V času, ko je treba stopiti skupaj, pa je deljenje takšnih zgodb preko objav na družabnih omrežjih še toliko bolj pomembno, tudi za vaše sledilce, ki so zagotovo še bolj zadovoljni, da podpirajo podjetje, ki pripomore k skupnemu dobremu. Sicer pa menim, da bi se morali takšnih strategij posluževati tudi izven časa izrednih razmer.

Prilagam nekaj primerov:

Pomagate pa lahko tudi na drugačne načine, ki niso nujno povezani z materialnimi in denarnimi donacijami. Gre za preproste strategije, ki dosežejo veliko ljudi in pripomorejo k izboljšanju dane situacije, npr. z ozaveščanjem ljudi, naj ostanejo doma, in izobraževanjem o preventivnih ukrepih, da se širjenje bolezni zajezi. To je v zadnjem času naredilo veliko podjetij, saj so družabna omrežja preplavile objave, ki prikazujejo, kako uslužbenci delo opravljajo od doma.

Na kreativen način pa so se širjenja tega sporočila lotili tudi pri Niku.

Poleg objav na družabnih omrežjih ste lahko vidni tudi na druge načine. Pri zavarovalnici NLB Vita so v ta namen na Facebooku ustvarili okvir za profilno sliko, ki izraža sporočilo #ostajamdoma.

Še eden izmed načinov, kako ozaveščati ljudi, pa je tudi sprememba celotne strategije objav na družabnih omrežjih, ki so se je lotili na Instagram profilu Hribovc. Odločili so se, da v prihodnje ne objavljajo več Instagram zgodb (ang. Instagram stories), ki so prikazovale planince na njihovih aktualnih izletih, temveč s starimi objavami ozaveščajo sledilce, da ostanejo doma in ne obiskujejo množično gora v tem času.

Da pa ne bomo govorili le o pomoči posameznikom in na področju splošnega zdravja – tudi številna podjetja so se zdaj znašla v zahtevnem položaju. Pomembno je, da pomagamo tudi njim. V okviru tega smo se v ekipi Red Orbit odločili, da v naš Blog dodamo kategorijo goDigital ter organiziramo številne webinarje, kjer z vami delimo nasvete, kako se lahko odzovete na nastalo situacijo. Vse aktivnosti delimo tudi s svojimi sledilci preko objav na družabnih omrežjih.

Zahvalite se uslužbencem, ki opravljajo delo na terenu

Večina nas v tem obdobju dela od doma, vseeno pa je veliko podjetij, katerih narava poslovanja ter nujnost storitve takšnega načina dela na omogoča, zato morajo zaposleni vseeno na delo. Te osebe so izpostavljene težkim okoliščinam, zato je še toliko bolj pomembno, da izrazimo hvaležnost za njihova prizadevanja.

To so z objavami na Facebooku, Instagramu in Linkedinu storili tudi največji slovenski trgovci.

Pokažite podporo in empatijo

Poskrbite za svojo skupnost. Pokažite podporo in empatijo v teh trenutkih. Poskrbite, da vaši sledilci prejmejo sporočilo, da ste jim na voljo tudi v težkih časih. Gradite odnose, ki bodo v prihodnje ključnega pomena.

Pri Spar Slovenija so se v ta namen odločili za menjavo naslovne slike na njihovem Facebook profilu, ki odraža sporočilo skrbi za skupnost.

Kaj je najbolj pomembno?

Ne glede na to, katero strategijo boste ubrali ter na katerih družabnih kanalih boste prisotni, je najbolj pomembno to, da v tej situaciji ne poniknete. Komunicirajte, komunicirajte in še enkrat – komunicirajte!

Počnite stvari, ki jih v danih okoliščinah lahko. Prisotnost na družabnih omrežjih ter komunikacija z vašimi sledilci je vsekakorena izmed tistih stvari, ki jih lahko naredi vsak, vložiti je treba le čas, ki pa ga imamo zdaj res na voljo, zato izgovorov ni več.

Od doma lahko svojemu podjetju poleg že omenjenih, pomagate tudi na številne druge načine.

Ste tudi sami zasledili kakšno zanimivo objavo, ki vam je dala misliti in je v vas vzbudila dobre občutke ali pa ste kakšno objavili že sami? Delite jo spodaj!

Ne zamudite naslednje objave.
Prijavite se na Red Orbit newsletter in bodite obveščeni o novem blog zapisu.
Še vedno tukaj?
Vprašanje? Zapišite ga v komentar spodaj, pa ga skupaj predebatiramo.

Dodaj odgovor