Kaj mi oglaševanje na Facebooku lahko prinese?

Objavljeno v sreda, 30. julij 2014 v kategoriji Facebook. Članek za 3 min branja • Piše:

Karmen Krumpestar

Kje naj začnem?

Oglaševanje na Facebooku mora biti del strategije vseh večjih igralcev na trgu. Dobra novica je, da so na Facebooku lahko tudi majhna podjetja konkurenčna. Število uporabnikov (še vedno) raste in priložnosti za uspeh na Facebooku je veliko. Ves čas je aktualno vprašanje, koliko budgeta je potrebno vložiti za dobre rezultate? Preden se ukvarjamo z višino vložka in dobrimi rezultati, je potrebno odgovoriti na nekaj drugih vprašanj:

  • Kakšen je cilj oglaševanja?
  • Kakšna je trenutna prisotnost blagovne znamke na Facebooku?
  • Kakšna je ciljna publika?
  • Kakšen je produkt/storitev?
  • Kakšna je spletna stran?
  • Koliko časa imamo na voljo za (dobre) rezultate?

Kako je to povezano s preračunavanjem optimalne višine budgeta za oglaševanje na Facebooku? ZELO. Facebook oglaševanje le ena način za doseganje vaših kupcev. Če stvari na drugih kanalih niso pravilno urejene, bo tudi na Facebooku težko vse nadoknaditi. Za dober nastop na Facebooku je potreben dodelan izdelek ali storitev, ki bo za ljudi zanimiv. Vedno pa je potrebno imeti cilj in realno zastavljene želene rezultate.

Za kaj naj namenim budget?

Včasih so bili na voljo le oglasi na desni strani. S pravilno zastavitvijo kampanje je bilo mogoče naslavljati ljudi za povečanje prodaje ali zgolj za pridobivanje novih oboževalcev. Danes je oglaševanje na Facebooku šlo kar nekaj korakov naprej in opcije targetranja uporabnikov so precej boljše. Kaj lahko z oglaševanjem na Facebooku dobim?

  • Nove oboževalce – Cena za novega oboževalca je lahko precej nizka (tudi le 0,5 €), a je to odvisno od branže, prepoznavnosti blagovne znamke in predhodne prisotnosti na trgu. Seveda je nove oboževalce mogoče dobiti tudi za precej nižjo ceno. Pri tem je potrebno vedeti, da kvantiteta ne pomeni vedno tudi kakovosti. Če je baza oboževalcev kakovostna, se bo del nje sčasoma spremenil v kupce.
  • Povečano bazo email naslovov – Izredno pomembno je, kako gradiš bazo in čigavi naslovi se v bazo vpisujejo. Ali zbiraš elektronske naslove vse povprek ali zbiraš lead-e? Tudi tu so lahko cene zelo nizke (0,50 €), a le pri targetiranju relevantnih uporabnikov.
  • Prodajo – Glavna dilema, ki jo je tu potrebno razrešiti (še pred začetkom oglaševanja) – koliko si pripavljen plačati za en prodan proizvod ali storitev. Od te cene bo odvisna ocena uspešnosti oglaševanje in nadaljnji koraki pri optimizacijo oglaševanja. Veliko vlogo pri uspešnosti prodaje bo odigrala vrednost produkta ali storitve.
  • Namestitev aplikacije – Najpomembnejše vprašanje: Kakšno ceno si pripravljen plačati za 1 namestitv aplikacije in kako lahko uporabnika še targetiraš po tem, ko si aplikacijo namesti?

Vir: http://www.jonloomer.com/2014/07/08/facebook-ads-budget-2/

Tako kot na vseh drugih kanalih, je tudi na Facebooku potrebno upoštevati pravila objavljanja. To je še posebej pomembno pri objavah, ki niso plačljive. Bo pa upoštevanje pravil pomagalo tudi pri plačljivih objavah. 

Še 3 pomembne točke za vse, ki se oglaševanja na Facebooku lotevate sami

Tudi za majhnim budgetom lahko narediš opazne rezultate, le premišljeno moraš delati. 3 pravila, ki jih moraš upoštevati:

  1. Določi budget – znesek, ki si ga pripravljen nameniti Facebook oglaševanju na dnevni (tedenski, mesečni) ravni. V času oglaševanje moraš spremljati, kakšne rezultate oglaševanje prinaša in kako se to odraža na poslovanju. Če zadovoljivih rezultatov, je potrebno oglaševanje ugasniti, spremeniti strategijo in ponovno poskusiti. Zaključkov o uspešnosti oglaševanja ne začni delati že po pravem ali drugem dnevu. Vztrajaj vsaj 2 tedna ali cel mesec v kolikor gre za produkte/storitve, o katerih ljudje razmišljalo dalj časa.
  2. Določi cilj – Le 1 cilj, če gre za manjši budget (do 20 €/dan). Izbiraš lahko med povečanjem prepoznavnosti blagovne znamke (meriš število novih oboževalcev strani) ali konverzijami (meriš prodajo ali število novih kontaktov). Če je tvoj cilj dolgoročna prisotnost na Facebooku in grajenje kakovostne skupnosti, potem je povečanje števila oboževalcev nujno. Oglaševanje z namenom prodaje in pridobivanja novih kontaktov običajno daje instantne rezultate (seveda, odvisno od dolžine nakupnega procesa za izdelek/storitev).
  3. Spremljaj rezultate (in prilagajaj oglaševanje) – Facebook statistika omogoča relativno dober pregled nad rezultati oglaševanja. Če oglase opremiš še z UTM oznakami, lahko statistiko spremljaš tudi v Google Analyticsu, ki omogoča še naprednejšo analizo. Zakaj je redno spremljanje statistike tako pomembno? Če statistiko spremljamo redno, lahko preprečiš izgubo denarja pri slabo zasnovanih kampanjah. Če kampanja proizvaja slabe rezultate, jo je potrebno nemudoma spremeniti ali ustaviti. Če kampanja dela dobro in proizvaja pozitiven ROI (return on investment) je potrebno razmisliti o povečanju vložka.

Če se boš oglaševanja lotil sam, tule najdeš precej uporabnih nasvetov za začetnike:

Še vedno tukaj?
Vprašanje? Zapišite ga v komentar spodaj, pa ga skupaj predebatiramo.

Dodaj odgovor