Sreda, 22. november 2017 • Ljubljana
Brezplačen seminar Google AdWords oglaševanja
Brezplačen seminar Google AdWords, namenjen vsem, ki želite s pomočjo spletnega marketinga povečati prepoznavnost, prodajo in prisotnost v spletnem okolju.
Seminar, na katerem boste spoznali, kaj je Google AdWords oglaševanje, kako deluje in še mnogo več, organizira Red Orbit, vodilno podjetje na področju iskalnega marketinga v Sloveniji in edina digitalna agencija z nazivom Google AdWords Certified Trainer.
O dogodku
Kaj bomo počeli?
Na Google AdWords seminarju, namenjenem vsem, ki želite usvojiti osnove Google AdWords oglaševanja, vam bomo razkrili, kako učinkovito in cenovno ugodno pristopiti k iskalnemu marketingu. Iskalni marketing je namreč eden izmed ključnih trženjskih kanalov skoraj vseh panog. Kako ga lahko izkoristimo, da postanemo opazni med množico ponudnikov enakih storitev oz. izdelkov? Kako pridobiti več novih strank? Kako učinkovito oglaševati, doseči čim boljši odziv in ustvariti dobro konverzijo? Kako maksimalno povečati dobiček glede na investicijo?
Na 3-urnem seminarju vam bomo izdali kar največ trikov, kako izkoristiti prednosti Google AdWords oglaševanja, in vam predstavili vse, kar potrebujete za dobro oglaševalsko kampanjo. Izkoristite izredno priložnost in se nam pridružite!
O seminarju
Kaj vse boste izvedeli?
• Kdo so uporabniki spleta?
• Kaj je Google AdWords oglaševanje in kako deluje?
• Kako pritegniti ključne stranke?
• Kako povečati prodajo?
• Kako spisati dober in privlačen tekstovni oglas?
• Kako izboljšati rezultate vašega oglaševanje in pridobiti še več potencialnih strank?
Kje in kdaj
November , Ljubljana
22. november 2017, 00:00 - 00:00
Tehnološki park Ljubljana, stavba B, Tehnološki park 19, 1000 Ljubljana, Slovenija
Agenda
Seminar bo potekal 3 ure, od 13:00 do 16:00.
- Oglaševanje preko Google AdWords-a skozi CDJ - odločevalski proces potrošnika
- Kako optimalno strukturirati oglaševalske kampanje.
- Načrtovanje oglaševalskih kampanj
- Pregled oglaševanja na prikaznem omrežju in formati oglasov
- Analiza ključnih besed
- Spremljanje rezultatov
- Dobre prakse