Torek, 26. januar 2021 • Online

Delavnica RFM: Optimizirajte marketinške rezultate z analizo vedenja potrošnikov

Ali želite bolje razumeti svoje stranke in bolje zadovoljiti njihove želje? Hočete odkriti, kdo so vaše glavne in najboljše stranke ter ustvariti celovit pregled trenutnega stanja svoje baze strank?

S pravimi orodji in metodami lahko storite prav to in še več. Odkrijte, kako vam lahko analiza vedenja potrošnikov RFM ( ang. »recency«, »frequency«, »monetary«) pomaga povečati poslovno uspešnost!


Delavnica RFM: Optimizirajte marketinške rezultate z analizo vedenja potrošnikov
Dogodek je potekal 26. 01. 2021.

O dogodku

Kaj bomo počeli?

Na tej delavnici boste natančnejše izvedeli, kaj je analiza RFM ter zakaj je pomembna. Predstavili vam bomo, kako jo lahko izvedete z brezplačnimi orodji, kot je Google Sheets in organizirate svojo bazo podatkov sedanjih ter potencialnih strank (ali pa ustvarite bazo, če je še nimate). 

 

Prednosti analize RFM:

Analiza RFM je eno najmočnejših analitičnih orodij, ki ga majhna podjetja lahko uporabijo za hitro spodbujanje rasti prihodkov. Omogoča vam zbiranje vpogledov v vedenje potrošnikov  ter uporabo teh podatkov za oblikovanje bolj personalizirane komunikacije z njimi. Pomaga vam tudi pri bolj premišljenemu načrtovanju marketinških strategij ter razširitev poslovanja. 

Izvedba analize RFM na osnovi podatkov o vaših strankah in oblikovanje njim prilagojenih kampanj ima velike koristi za vaše poslovanje.

  • Boljši vpogled v stanje vaših strank: Dobite lahko jasen vpogled v vedenje vaših strank in njihove nakupe, odkrijete lahko, kdo so vaše najbolj zveste stranke in še več
  • Personalizacija: Z ustvarjanjem učinkovitih segmentov strank lahko ustvarite ponudbe, ki bodo bolj prilagojene vašim strankam.
  • Izboljšana stopnja konverzije: Prilagojene ponudbe bodo vodile do višje stopnje konverzije, saj boste svojim strankam nudili izdelki, ki jih zares zanimajo.
  • Povečan prihodek in dobiček

 

Komu je dogodek namenjen:

Delavnica je namenjena predvsem majhnim in srednjim podjetjem, ki razpolagajo z informacijami o svojih strankah in njihovih nakupih ter jih želijo bolje razumeti, vendar se še niso srečala z analizo podatkov RFM. 

Veliko novega znanja in vpogledov bodo pridobili tudi lastniki spletnih ali fizičnih trgovin ter zaposleni, ki se ukvarjajo z upravljanjem odnosov s strankami.

Na dogodku vas bomo podrobneje seznanili z metodo RFM: kako ta deluje in kaj ta vključuje.

O seminarju

Kaj vse boste izvedeli?

  • Kaj je analiza vedenja potrošnikov RFM, zakaj je pomembna ter kako jo pripraviti?
  • Kako organizirati bazo strank z brezplačnim orodjem Google Sheets?
  • Kako lahko sami izvedete osnovno RFM analizo in odkrijete svoje najbolj dragocene stranke?
  • Kako organizirati svoje stike za ozaveščanje?
  • Kako lahko dobite dodatne vpoglede, ki jih je mogoče uporabiti, če ste izvedli anketo ali druge razpoložljive informacije o preferencah in povratnih informacijah svojih strank?
  • Kako uporabiti RFM za razširitev in izboljšanje digitalnega oglaševanja (na Facebooku, Instagramu, Google Ads, neposredni e-pošti)?

Kje in kdaj

Januar

26. januar 2021, 09:00 - 12:00

Agenda

Dogodek bo potekal 26. januarja 2021, 9:00 - 12:00 v angleščini.

Kotizacija za webinar znaša 99,00 € (DDV ni vključen).

Po potrditvi prijave boste preko elektronske pošte prejeli navodila za ogled webinarja. Prijavo potrdite s plačilom kotizacije.

 

Prijava na dogodek poteka prek naše angleške spletne strani

Agenda:

  • Uvod v analizo RFM (kaj je RFM in primeri analize)
  • RFM v primerjavi s predvidevalnimi modeli v poslu
  • Organiziranje podatkov o strankah v enostavno bazo strank z Google Sheets.
  • Nastavitev potrebnih podatkov
  • Metode izvajanja RFM
  • Izvajanje analize RFM z Google Sheets
  • RFM: praktični vpogledi in uporaba z FB, GAW in Google Analytics