Začnite uporabljati Facebook Lead Ads!

Objavljeno v sreda, 19. oktobra 2016 v kategoriji Facebook oglaševanje. Članek za 3 min branja • Piše:

Anja Rus


Naročite se na podcast v iTunes

Ali ta članek prebirate na svojem mobilniku? Po vseh statistikah si upam trditi, da ga.

Že davnega leta 2014 je število dostopov do spleta preko mobilnih naprav preraslo število dostopov namiznih računalnikov. Zato se ne sprašujemo več, ali je mobilni marketing pomemben, ker vemo, da je, ampak se sprašujemo, kako se uporabniki na posameznih napravah vedejo in kaj tam počnejo.

Facebook Lead Ads

Ja, zahtevni s(m)o postali.

In Facebook se tega zelo dobro zaveda, zato gredo vsi trendi na področju Facebook oglaševanja v smeri razvoja dobre uporabniške izkušnje na mobilnih napravah. Lansko leto je tako Facebook predstavil Lead generation ads in čeprav so oglaševalcem na voljo že več kot eno leto, se nikakor ne morem otresti občutka, da v Sloveniji še niso zasijali v vsej svoji luči. Upam, da bo moj zapis to spremenil. #večnioptimist 

Lead ads – kaj, zakaj in kako?

Če ste slučajno pozabili – Lead generation ads so oglasi za zbiranje kontaktov (običajno e-poštnih naslovov) v obliki obrazca. Sliši se dolgočasno, kajne? Zdaj pa si predstavljajte še, kako ta obrazec, črko za črko, izpolnjujete na svojem mobilniku. »Dizastrozno,« bi rekel Črt.

Običajno uporabniki za oddajo svojih podatkov na mobilnih napravah porabijo kar 38,5 % več časa kot na računalnikih, z Lead ads pa to naredijo v samo 2 klikih. Ker je uporabnik ves čas vpisan v svoj Facebook profil, mu Facebook osebne podatke že predhodno izpolni, kar pomeni, da jih mora uporabnik le še pregledati in oddati. Opcijsko je na voljo tudi Context card – podstran, ki se pojavi po kliku na oglas in pred obrazcem ter oglaševalcem nudi prostor, da uporabnikom pojasnijo, zakaj naj se prijavijo oziroma oddajo svoje podatke. 

Primer Lead ads oglasa:

Facebook Lead Ads

Sprva je bil na voljo le en format, in sicer slikovni oglas, pred kratkim pa je Facebook dodal še oglase z videom in vrtiljakom. 

Pri ustvarjanju Lead ads imate na voljo že prednastavljena vprašanja (ime in priimek, e-pošta ali telefonska številko), dodate pa lahko tudi lastna vprašanja (npr. kolikokrat mesečno uporabnik želi, da ga obveščate z e-novicami).

Raziskave kažejo, da Lead ads v primerjavi z oglasi, ki vodijo na spletno stran z obrazcem za zbiranje kontaktov, generirajo več kontaktov, torej imajo višjo konverzijsko stopnjo in so stroškovno učinkovitejši. Ker so informacije že predhodno izpolnjene, je tudi manj možnosti za tipkarske napake, vse to pa vodi do izredno dobre uporabniške izkušnje.

Lead ads so super za prijave na e-novice, naročila vzorčkov in demo verzije, nagradne igre, prijave na testne vožnje ali dogodke oziroma brezplačne obiske.

Kakšna je dobra praksa?

Postavite čim manj vprašanj oziroma samo najpomembnejša, ker lahko vsak dodatni korak uporabnika odvrne od oddaje obrazca. Ko uporabnik odda svoje podatke, pa se mu čim prej oglasite, npr. z zahvalnim e-sporočilom in opisom tega, kaj lahko pričakuje od vas v prihodnosti. Zelo uporabna je povezava s CRM sistemom, kjer se baza kontaktov ves čas posodablja in avtomatsko pošilja sporočila.

POMEMBNO! Če boste bazo kontaktov izvažali ročno, morate to storiti v 30 dneh od zaključka Facebook oglaševanja, sicer se bo izbrisala.

Uporabnik je oddal svoj e-naslov. Kaj pa zdaj?

Predvsem nadaljujte. Če vam je nekdo zaupal svoje podatke in je več kot očitno izkazal zanimanje do vaše blagovne znamke, bi bilo škoda, da te priložnosti ne izkoristite – v konkretnem primeru z e-poštnim marketingom

Poleg tega pa ne pozabite še na »magično« ponovno trženje (ang. remarketing), s katerim lahko uporabnike segmentirate glede na nakupno fazo, v kateri se nahajajo ter jih vodite skozi celotni nakupni proces.

Za kreiranje seznamov za ponovno trženje Lead ads oglasov so na voljo 3 možnosti:

  • vsi uporabniki, ki so kliknili na Lead gen oglas,
  • vsi uporabniki, ki so kliknili na Lead gen oglas, a ga niso oddali,
  • vsi uporabniki, ki so kliknili na Lead gen oglas in ga oddali.

Omenjeni seznami so lahko dolgi največ 90 dni, kdaj jih uporabiti in na kakšen način uporabnike nagovarjati v posamezni fazi, pa boste izvedeli v enem izmed naslednjih zapisov.

Do takrat pa vas vabim k razmisleku o tem, za kaj vse boste uporabili Lead ads oglase; ali pa še bolje – oglasite se na kavi, pa bomo skupaj našli ideje. 

Ne zamudite naslednje objave.
Prijavite se na Red Orbit newsletter in bodite obveščeni o novem blog zapisu.
Še vedno tukaj?
Vprašanje? Zapišite ga v komentar spodaj, pa ga skupaj predebatiramo.

2 odziva na “Začnite uporabljati Facebook Lead Ads!”

  1. Facebook leads, ni tako dober kot se je izkazal, poleg tega ste pa za par mesecev prepozno opisali sledečo zadevo. Jaz osebno NE priporočam.

    • Alen, hvala za komentar. Zelo rada bi kaj več izvedela o vaši kampanji in ciljanjih, saj so se pri nas Lead gen ads izkazali za izredno dober ter v večini primerov poceni način zbiranja kontaktov. Sicer pa se strinjam, Lead gen ads obstajajo že dobro leto, a jih na slovenskih FB straneh videvam precej redko, kar je tudi razlog za nastanek mojega bloga.

Dodaj odgovor