Študija primera: mojaZaposlitev.si je z GSP oglasi zadela zadetek v polno!

Objavljeno v ponedeljek, 18. januar 2016 v kategoriji Google AdWords. Članek za 3 min branja • Piše:

Mojca Jagodic

MojaZaposlitev.si je eden izmed vodilnih slovenskih zaposlitvenih portalov, ki omogoča povezovanje iskalcev zaposlitve in delodajalcev. Baza iskalcev zaposlitve na portalu raste s pomočjo prijave iskalcev na e-informator – dnevnega ali tedenskega personaliziranega obvestilnika z uporabniku prilagojenimi delovnimi mesti.

 

Ključ do uspeha: premišljeno ciljanje uporabnikov.

GSP oglasi ponujajo edinstvene možnosti ciljanja uporabnikov, o čemer smo že pisali na našem blogu. Lahko jih namreč uporabimo kot pameten način pridobivanja novih kontaktov, pospeševanja prodaje ali testiranja novosti, o čemer smo pisali v prispevku 5 primerov pametne uporabe Gmail oglasov. V eni izmed izjemno uspešnih Gmail kampanj, ki je bila zasnovana kot kampanja za pridobivanje novih kontaktov oziroma iskalcev zaposlitve, smo nagovarjali uporabnike, ki iščejo službo, cilj oglaševanja pa je bil prijava na e-informator. Ker večina komunikacije pri menjavi zaposlitve poteka prek elektronske pošte, nam je to omogočilo odlično izhodišče za ciljanje potencialnih uporabnikov. Oglase smo prikazovali tistim uporabnikom, ki imajo v svojem Gmailu ključne besede, kot so »prijava na delovno mesto«, »prošnja za zaposlitev« ipd. S premišljenim ciljanjem smo dosegli veliko število uporabnikov, pri katerih je bil povprečen strošek pridobitve novega uporabnika 5-krat nižji kot pri oglaševanju na iskalniku.

 

1_mz_1_0

 

Oglasna kreativa uporabnika neposredno nagovarja k akciji.

Oglasna kreativa GSP oglasov je sestavljena iz dveh elementov: dražljivke (teaser oglas) ter razširjenega oglasa. Dražljivka oglasa deluje kot običajna prejeta pošta, le da jo najdemo v zavihku Promocije. Glede na znakovno omejitev (100 znakov) je pomembno, da je besedilo čim bolj neposredno, ki uporabnika prepriča v klik. V našem primeru smo uporabnike prepričali s sporočilom, ki jih je neposredno nagovarjalo k prijavi na e-informator oziroma iskanju zaposlitve, ki bo zadetek v polno.

Oglaševanje je bilo aktivno tri tedne, pri čemer smo dve različni oglasni kreativi, eno izobraževalne narave ter drugo s prijavo na e-informator, prikazovali trem različnim segmentom uporabnikov. Najprej smo ciljali po interesih, nato smo jih prikazovali tistim uporabnikom, ki imajo v svojem poštnem predalu ključne besede, povezane z iskanjem zaposlitve, nagovarjali pa smo tudi tiste uporabnike, ki imajo v svojem Gmail predalu vsebine, ki prihajajo z domen drugih zaposlitvenih portalov.

 

2_graf_1

 

Rezultat: GSP oglas je imel še 5-krat nižji strošek na konverzijo kot oglasi na iskalniku

Oglasna kreativa, ki je uporabnike spodbujala k prijavi na e-informator, je v istem obdobju dosegla višjo konverzijsko stopnjo kot oglasi na iskalniku, strošek na konverzijo pa je bil 5-krat nižji. Kot uspešnejša se je seveda izkazala oglasna kreativa, ki je uporabnike neposredno spodbujala k prijavi na e-informator. Oglasna kreativa z izobraževalno vsebino je uporabnike nagovarjala v drugi fazi odločitvenega procesa uporabnika, zato je bila – jasno – konverzijska stopnja prijave na e-informator pri tej kreativi občutno nižja. Tudi ta kreativa bi bila sicer lahko uspešna z vidika pridobivanja kontaktov, a bi na pristajalni strani morala uporabnikom denimo ponuditi ekskluzivne vsebine, za katere pa bi morali uporabniki pustiti svoj e-poštni naslov.

Glede na odlične rezultate lahko sklenemo, da je oglaševanje znotraj Gmail računa izjemno primerno za pridobivanje kontaktov oziroma potencialnih strank – učinkovitost tega kanala povečamo z jasno zastavljenimi cilji in v skladu s tem s strateško zastavljeno kreativo, neposrednim sporočilom ter premišljenim ciljanjem uporabnikov.

Še vedno tukaj?
Vprašanje? Zapišite ga v komentar spodaj, pa ga skupaj predebatiramo.

Dodaj odgovor